Ogłoszenie o przetargu
Dyrekcja Szkoły Podstawowej Nr 5
im. Janusza Kusocińskiego
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Chemików 1A (tel. 775-50-75)
ogłasza przetarg nieograniczony i zaprasza do składania ofert na wykonanie wymiany nawierzchni podłogowej w szkolnej sali gimnastycznej polegającej na rozebraniu istniejącej nawierzchni i po zamontowaniu konstrukcji (rusztu) ułożenie nowej nawierzchni z wykładziny sportowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w godz. 8.00 - 15.00 (poniedziałek - piątek, w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 5).
Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia -16 sierpnia 2004r. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami jest z-ca Dyrektora S.P. Nr 5 - Pani mgr Iwona Boczkowska.
Zamkniętą kopertę z ofertą należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie terminie do dnia 22-go czerwca 2004r. do godz. 900. Termin związania ofertą - 2 tygodnie od terminu składania ofert.
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Kryteria oceny ofert:
- cena wykonania zamówienia - 70%
- gwarancja na nawierzchnię sportową - 15%
- gwarancja i rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia - 15%
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- spełniają wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie dokumentów przedłożonych w ofercie.
Dyrekcja S.P. Nr 5