W kończącym się roku szkolnym zwrot podręczników przez uczniów będzie się odbywał według następującego harmonogramu:
13.06 - czwartek
8.55 - 8D
9.50 - 7C, 7D
10.45 - 8A
11.40 - 7A
12.45 - 6B, 8C
14.06 - piątek
8.55 - 6A, 6C
9.50 - 6D
10.45 - 5A, 5C
11.40 - 5B, 5D
12.45 - 4B, 4E
17.06 - poniedziałek
9.50 - 4A
10.45 - 2D, 3B
11.40 - 3C, 3D
12.45 - 4D, 2B
13.50 - 1C
18.06 - wtorek
9.50 - 2A
10.45 - 2C, 3A
11.40 - 1A, 1B
12.45 - 1D
UWAGA! W przypadku zagubienia lub zniszczenia podręcznika.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 22ak ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2016 r. poz. 1943 ze zm.) w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu kwoty zakupu podręcznika lub materiału edukacyjnego. Kwota zwrotu stanowi dochód organu prowadzącego szkołę.
Numer konta, na które należy dokonywać wpłaty:
Konto dochodów własnych
11 8009 1062 0016 4177 2007 0003
W tytule wpłaty należy wpisać imię, nazwisko oraz klasę, do której uczęszczało dziecko.
Wartość podręczników w dokumencie dołączonym do niniejszej informacji.
Pliki do pobrania
- Wykaz podręczników z cenami (84 KB, *.pdf)